про  проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника фінансового відділу виконавчого апарату Літинської селищної ради.
          Вимоги до конкурсантів:
-    повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

-    стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування відповідного професійного   спрямування   за   освітньо-кваліфікаційним  рівнем магістра,  спеціаліста, стаж роботи   за   фахом   на   службі  в  органах  місцевого
самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3  років або  при  необхідності  (виходячи  із  виконання  виконавчим  органом  основних  завдань  та  функцій)  стаж  роботи за фахом на  керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;

-   вільне володіння державною мовою;

-   знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних  

засобів.
          Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-    заяву на участь у конкурсі;
-    особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-    фото розміром 3х4 см;
-    документ про освіту;
-    паспорт;
-    ідентифікаційний код;
-    військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-    декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру   за 2018 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
-    письмову  згоду на обробку персональних  даних.
 
          Заявки та документи приймаються протягом 30 календарних  днів з дня опублікування оголошення за адресою: 22300, смт Літин, вул. Соборна 32 (секретар селищної ради).

         З умовами конкурсу та додатковою інформацією щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна ознайомитися за тел: (04347)2-14-37

 

Версія для людей з вадами зору

uknlendepl

Оголошення