Графік особистого прийому громадян

у Літинській селищній раді 

 

Прізвище,ініціали особи, що проводить прийом громадян

Дні та години прийому

Бичок А.І.

селищний голова

середа

з 8.00 по 13.00

Головащенко Т.Л.

секретар селищної ради

вівторок, п’ятниця

з 8.00 по 13.00

Курочка М.В.

керуючий справами (секретар) виконавчого комітету

вівторок, п’ятниця

з 8.00 по 13.00

 

 

Спеціалісти селищної ради здійснюють прийом громадян у робочі часи постійно.

В разі необхідності проводиться  попередній запис; при цьому  враховується складність питання, стан здоров'я, соціальний статус громадян.

За погодженням з керівництвом на прийом можна запросити  спеціалістів   відповідних  служб,   які допоможуть у вирішенні питань, що не входять до компетенції осіб, які ведуть особистий прийом, але з якими часто звертаються громадяни. 

Заявник повідомляє своє питання в усній чи письмовій формі і пред’являє, в разі необхідності, документи, що стосуються порушеного питання.

Доручення щодо вирішення усних звернень громадян беруться на контроль.

Спеціаліст по розгляду звернень громадян здійснює контроль за виконанням доручень, дотриманням термінів розгляду, надісланням обґрунтованої та своєчасної відповіді заявнику.

ПИСЬМОВЕ ЗВЕРНЕННЯ

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», жителі смт.Літин можуть звертатися до виконавчого комітету із письмовими зверненнями, які реєструються у журналах реєстрації звернень (заяв, скарг та пропозицій) громадян у кабінеті спеціаліста по розгляду звернень громадян селищної ради.

У зверненнях має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинен підписати заявник (заявники) із зазначенням дати. При недотриманні цих вимог звернення повертають заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження .

Звернення, оформлені належним чином і подані в установленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

Якщо порушені в зверненні питання не входять до повноважень відповідних суб'єктів, його в термін не більше п'яти днів пересилають за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляють заявника .

Заборонено розголошувати відомості, що містяться в зверненнях. Анонімні звернення не розглядаються. Не розглядаються повторні звернення від одного й того ж громадянина з одного й того ж питання, якщо перше вирішено по суті .

Розгляд письмових звернень відбувається у порядку та у строки, визначені розділом ІІ Закону України “Про звернення громадян”.

Спеціаліст по розгляду звернень громадян.

 Звернення по телефону

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” (зі змінами, внесеними 02.07.2015 року) громадяни отримали право на звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.

Жителі смт.Літин можуть звертатися до виконавчого комітету із усними зверненнями, які будуть записані (зареєстровані) спеціалістом по розгляду звернень громадян  за телефоном (04347)2-15-63 протягом робочого часу.

Під час запису (реєстрації) звернення заявник має зазначити свої прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Розгляд звернень, записаних (зареєстрованих) за допомогою засобів телефонного зв’язку, відбувається у порядку та у строки, визначені розділом ІІ Закону України “Про звернення громадян”. 

Спеціаліст по розгляду звернень громадян.

 Звернення по E-mail

     Відповідно до Закону України від 02.07.2015 №577-VIII “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції” з    8.10.2015року громадяни отримали право на звернення за допомогоюмережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.

Жителі смт.Літин можуть звертатися до виконавчого комітету із електронним зверненням на електронну адресу  Літинської селищної ради:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

У електронному зверненні заявник має зазначити свої прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, зазначити дату написання звернення, а також електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження.

Розгляд звернень, надісланих за допомогою мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку, відбувається у порядку та у строки, визначені розділом ІІ Закону України "Про звернення громадян". 

Спеціаліст по розгляду звернень громадян

 

Версія для людей з вадами зору

uknlendepl

Оголошення