Українська мова Polski  Белорусский Русский
England Deutschland  française Japan
lityn-selrada.com.ua


 

Створення та розробка сайтів в Літині

 

Письмове звернення

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», жителі смт.Літин можуть звертатися до виконавчого комітету із письмовими зверненнями, які реєструються у журналах реєстрації звернень (заяв, скарг та пропозицій) громадян у кабінеті спеціаліста по розгляду звернень громадян селищної ради.

У зверненнях має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинен підписати заявник (заявники) із зазначенням дати. При недотриманні цих вимог звернення повертають заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження .

Звернення, оформлені належним чином і подані в установленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

Якщо порушені в зверненні питання не входять до повноважень відповідних суб'єктів, його в термін не більше п'яти днів пересилають за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляють заявника .

Заборонено розголошувати відомості, що містяться в зверненнях. Анонімні звернення не розглядаються. Не розглядаються повторні звернення від одного й того ж громадянина з одного й того ж питання, якщо перше вирішено по суті .

Розгляд письмових звернень відбувається у порядку та у строки, визначені розділом ІІ Закону України “Про звернення громадян”.

Спеціаліст по розгляду звернень громадян.

 

 

 
Візитівка Літина

 

кадастрова карта україни

 

 

Презентація будівництва очисних споруд "BIOTAL"

Детальніше...

 

Запит на інформацію

 

Новини Літина

 

 

 

 

Подільський народний університет Культури